شرایط و ضوابط

img
img
img
img
shape
shape

قوانین و مقررات

این توافقنامه با استناد به ماده ی ده قانون مدنی از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این توافقنامه به تایید طرفین رسیده است. کاربر به صراحت اعلام می کند که تمامی این توافقنامه را به صورت کامل مطالعه نموده است و با استفاده از خدمات بیسپی یا پرداخت هر وجهی تمامی این قوانین را قبول دارد و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و کاربر تنها می تواند یک نسخه چاپ شده از این قوانین را نزد خود نگهداری دارد .

مسئولیت محتوی موجود در سایت

کاربر متعهد می شود از محتوی مجرمانه و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران در سایت خود استفاده نکند . در صورت استفاده از محتوی مجرمانه حق فسخ قرار داد و سرویس کاربر بدون بازگشت هزینه برای بیسپی محفوظ می باشد . مسئولیت هر گونه محتوی ، تصاویر و متن که کاربر در سایت خود بارگذاری میکند بر عهده خود کاربر است و بیسپی هیچ مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت .

انتقال به غیر

کاربران بدون دریافت مجوز کتبی از بیسپی مجاز به واگذاری هیچ یک از محصولات و خدمات بیسپی به غیر نمی باشند. به طور کل هر گونه نقل و انتقال محصول یا خدمات به صورت بخش یا منافع ان به هر شکل تنها با اجازه کتبی بیسپی ممکن خواهد بود. در صورت انجام هر نقل و انتقال بدون مجوز کتبی بیسپی، نقض این توافقنامه می باشد و دریافت کنند هیچ گونه حقی ندارد و تمام حقوق برگردن کاربر انتقال دهنده می باشد.

اطلاعات صحیح

کاربر موافقت می نماید که اطلاعات خود را به صورت کامل و صحیح وارد نموده و بروز نگه دارد. بیسپی برای برقرار هر گونه ارتباطی با کاربر سایت از اطلاعات ارایه شده استفاده می نماید و در صورت غلط یا مبهم بودن اطلاعات ارایه شده به سایت بیسپی ، این گروه به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع یا به حالت تعلیق در آورد. همچنین بیسپی به صلاح دید خود این امکان را دارد که از یک کاربر درخواست تایید هویت کند و کاربر موظف به ارسال تصویر برابر اصل مدارک و هویتی و تایید محل سکونت خود می باشد. در غیر این صورت تا زمان تایید هویت سرویس کاربر به صورت تعلیق در می اید. در صورتی که بیسپی هنگام تکمیل فرایند خرید جهت تسریع در امور اقدام به دریافت و کنترل مدارک و اطلاعات کاربر ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای گروه محفوظ بوده و با عدم ارائه به موقع مدارک توسط کاربر، حقوق مالکیتی خریدار فسخ میگردد و عواقب اطلاعات ناصحیح مستقیما بر عهده خریدار می باشد و گروه آسا مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضا خریداران و نمایندگان آنها ندارد.

مالکیت سایت

بیسپی تنها کسی را به عنوان مالک واقعی سایت می شناسد که سایت را خریداری کرده و به نام خود ثبت نموده باشد ، مگر اینکه به وجه ملزمی نمایندگی او در خرید و به ثبت رساندن سایت ، محرز و مشخص شده باشد بنابراین در صورتی که مشتری برای خرید سایت ، نماینده بفرستد و این نماینده بنام شخص خودش ثبت نماید ، بیسپی مسئولیتی در این زمینه بر عهده ندارد .

ثبت و تمدید دامین

با توجه به اینکه بیسپی ثبت و یا تمدید دامین را به صورت واسط انجام می دهد. عدم پذیرش ثبت یا تمدید توسط ثبت کننده بین المللی یا آی آر به هر دلیلی، مسئولیتی را متوجه بیسپی نخواهد کرد.

اختلافات بر سر مالکیت

در صورت اختلاف بر سر مالکیت سایت، رفع هر گونه اختلافات میان طرفین، خارج از محدوده خدمات و حوزه اختیارات این شرکت می باشد و هر یک از طرفین دعوی می بایست درخواست خود را از مراجع ذی صلاح اعم از پلیس فتا و یا سایر مراجع قضایی دنبال نمایند. مشترک موافقت می نماید در این حالت، بیسپی می تواند تا زمان تعیین شدن حکم مراجع قضایی به صلاحدید خود و با توجه به اطلاعات دریافتی از طرفین مثل رسید پرداخت، قرارداد بین طرفین و ... وب سایت را به هر کدام از طرفین تحویل دهد و یا اینکه موقت دسترسی به مدیریت سایت را قطع نماید.

امنیت حساب

مشترک متعهد میگردد محرمانه بودن رمز عبور و اطلاعات حساب های خود در بیسپی را حفظ نماید و از انتشار آن بپرهیزد. مسئولیت تمامی عملیاتی که به وسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک می باشد و چنانچه استفاده غیر مجاز صورت گیرد کاربر باید سریعا به بیسپی اطلاع دهد. بدیهی است که بیسپی هیچ مسئولیتی در قبال هر گونه ضرر به دلیل استفاده فرد دیگر از رمز عبور یا اطلاعات حساب شما را نمی پذیرد. کاربر به دلایل امنیتی باید از رمز عبور ساده استفاده نکند و رمز خود را در جای امنی نگهداری نماید.

وضعیت اضطرای

بیسپی هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم اجرای تعهدات خود در هنگام مواردی که خارج از کنترل بیسپی است ندارد مانند بلایای طبیعی، جنگ، آشوب اجتماعی، تحریم، اعتصاب، محدودیت های دولتی و ... را ندارد. با این حال در هنگام بروز چنین مشکلاتی شرکت تمام تلاش خود را انجام می دهد که وقفه یا مشکلی برای سرویس مشترک به وجود نیاید.

تمدید سرویس مشترک

تاریخ تمدید یک سرویس بعد از اتمام مدت اشتراک خریداری شده توسط کاربر است و بیسپی هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری و یا ارائه اطلاعات کاربر پس از اتمام سرویس کاربر را نخواهد داشت. همچنین بیسپی از تمامی راه های ممکن تلاش می کند به کاربر جهت تمدید سرویس اطلاع رسانی نماید و در صورتی که کاربر به هر دلیلی اطلاعیه ای از سمت سایت دریافت ننماید هیچ مسئولیتی با شرکت نیست.

تغییر در قیمت

بیسپی هر زمان مجاز می باشد به هر دلیلی اقدام به تغییر در قیمت خدمات خود نماید و تغییر قیمت در صورت حساب دوره های بعدی مشتری اعمال خواهد شد و میان دوره نخواهد بود .

اقدام قانونی علیه بیسپی

کاربر متعهد می شود چناچه شکایتی علیه بیسپی در حال اجرا یا ارسال دارد، قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق ارسال یک نامه با امضاء کاربر به کپی کارت ملی از طریق پست سفارشی به دفتر مرکز سایت، جهت اطلاع آسا ارسال نماید و گروه آسا حداکثر 20 روز پس از دریافت نامه فرصت دارد تا تلاش کند مشکل کاربر را از طریق فنی یا غیر فنی حل نماید. قصور از جانب کاربر در مورد ارسال اطلاعیه به بیسپی به منزله نقض این توافقنامه بوده.

حریم شخصی و اطلاعات محرمانه

تمامی اطلاعات کاربران نزد بیسپی محفوظ می باشد و گروه آسا متعهد می شود تحت هیچ شرایطی اطلاعات کاربران را به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ارائه نکند مگر با حکم مراجع قضایی. بیسپی تمام سعی خودش را برای حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد ولی در صورتی که این اطلاعات به هر طریقی مانند استراق سمع دزدیده شود، بیسپی هیچ مسئولی در رابطه با امنیت اطلاعات در سرور های خود را نمی پذیرد.

نسخه پشتیبانی داده ها

بیسپی در تمامی سرویس های خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از کل سرور به صورت دوره های هفتگی می نماید. این نسخه پشتیبان صرفا جهت عملیات داخلی سایت می باشد و ممکن است شامل اطلاعات یک کاربر خاص نباشد. کاربر می پذیرد مسئولیت نگهداری از اطلاعات بر عهده خودش می باشند. در صورت بروز هر مشکلی گروه آسا تمام سعی خود را انجام می دهد تا اطلاعات کاربر را برگرداند و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخه های پشتیبان بیسپی وجود نداشته باشد هیچ مسئولیتی متوجه این سایت نخواهد بود.

نشر اکاذیب و ایجاد مزاحمت برای بیسپی

در صورت هرگونه اقدام که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باعث لطمه مالی و غیر مالی (اعتبار، شهرت و ...) به بیسپی شود یا ایجاد مزاحمت بیسپی و زیر مجموعه ان مانند کارمندان، وب سایت و ... یا هر گونه توهین به آسا، کارمندان و ... به هر نحوی سرویس کاربر سریعا بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و بیسپی فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. در صورتی که کاربر به صورت مستقیم و غیر مستقیم خسارت مالی و غیر مالی به آسا وارد گرداند، کاربر مسئول جبران آن خواهد بود.

مالکیت معنوی

کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی بیسپی می باشد. کاربر موافقت می کند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمی شود.

حداقل سن

کلیه کاربران بیسپی می بایست حداقل 18 سال تمام داشته باشند و در صورتی که برای افراد زیر 18 سال سرویس توسط قیم قانونی وی تهیه شود، وی قانونا مسئول رعایت قوانین و شرایط آسا می باشد.

لغو سرویس

اکثر سرویس های بیسپی شامل استفاده رایگان قبل از خرید برای اطمینان کاربر از کیفیت سرویس و خدمات دریافتی می باشد. بدیهی می باشد در صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت، عدم بر اورده شدن نیازش، عدم آگاهی قبل از خرید، اشتباه در خرید یا هر دلیل دیگر اقدام به لغو سرویس خود نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد.

تغییرات آینده این توافقنامه

کلیه کاربران موظف به رعایت تمامی قوانین این توافقنامه می باشند. با این حال این قوانین کامل و جامع نبوده و آسا این حق را دارد هر زمانی یکی از بندهای این توافق را حذف یا تغییر نماید یا اینکه بند جدید اضافه نماید. خریدار موظف هست همواره این قوانین و شرایط را مطالعه نمونه و از آن اطلاع یابد. عدم اطلاع کاربر از قوانین تغییر یافته باعث رفع مسئولیت کاربر نخواهد بود. خریدار اعلام می دارد با تمامی تغییراتی که در آینده در این توافقنامه ممکن است اعمال شود از ابتدا موافقت می نماید.

مطالعه این توافقنامه

مطالعه دقیق و کامل این توافقنامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربر بیسپی الزامی است. این توافقنامه در محل سفارش در سایت بیسپی قرار داده شده است و کلیه کاربران پیش از هرگونه پرداخت وجهی این توافقنامه را باید تایید کنند و هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از این موافقت نامه پذیرفته نمی باشد.

بالا